Skip to main content

O nas

MyShopTV Network to zespół ludzi, którzy od lat rozwijają retail media w Polsce — od technologii, przez operacje, po sprzedaż i komunikację.
Łączymy marki z konsumentami w miejscu zakupów i zapewniamy partnerom spójny standard emisji.

Wartości

Transparentność

fakty i mierzalne dane.

Skuteczność

optymalizacja pod wyniki.

Prostota

minimum elementów, maksimum czytelności.

Partnerstwo

długofalowe relacje.

Szacunek

dla polskiego handlu tradycyjnego.

Misja

Naszą misją jest łączyć marki, sklepy i społeczności dokładnie tam, gdzie zapadają decyzje zakupowe — tworząc dostępne, wiarygodne i mierzalne retail media w całej Polsce.

Filary misji:

Misja społeczna

zdemokratyzować komunikację w Polsce powiatowej: szybka i skuteczna ścieżka informacji dla nawet 80% populacji, która bywa wykluczona reklamowo/informacyjnie w tradycyjnych planach mediowych.

Misja produktowa

dostarczać każdej pojedynczej lokalizacji — z poszanowaniem jej unikalnych cech, historii i relacji — proste, współczesne narzędzia do wyświetlenia własnych komunikatów i promocji w kilka minut.

Nasze zobowiązania:

lokalność, prostota działania, transparentność i dowód emisji (post-buy), odpowiedzialność za uwagę odbiorcy, tradycja + trzeźwe spojrzenie.

Historia w skrócie

Projekt rozwijany od dekady, z konsekwentnym celem: połączenie skali sieci z jakością emisji w miejscu zakupów.

Kontakt

odpowiadamy tego samego lub następnego dnia roboczego.

Dane:
MyMLS.com sp. z o.o.
ul. Popularna 50/U9
02-473 Warszawa
NIP: 5272725429
KRS: 0000533601
REGON: 360186320

    Wypełni formularz