MyShopTV Network to zespół ludzi, którzy od lat rozwijają retail media w Polsce — od technologii, przez operacje, po sprzedaż i komunikację.
Łączymy marki z konsumentami w miejscu zakupów i zapewniamy partnerom spójny standard emisji.
O nas

Wartości
Transparentność
fakty i mierzalne dane.
Skuteczność
optymalizacja pod wyniki.
Prostota
minimum elementów, maksimum czytelności.
Partnerstwo
długofalowe relacje.
Szacunek
dla polskiego handlu tradycyjnego.

Misja
Naszą misją jest łączyć marki, sklepy i społeczności dokładnie tam, gdzie zapadają decyzje zakupowe — tworząc dostępne, wiarygodne i mierzalne retail media w całej Polsce.
Filary misji:
Misja społeczna
zdemokratyzować komunikację w Polsce powiatowej: szybka i skuteczna ścieżka informacji dla nawet 80% populacji, która bywa wykluczona reklamowo/informacyjnie w tradycyjnych planach mediowych.
Misja produktowa
dostarczać każdej pojedynczej lokalizacji — z poszanowaniem jej unikalnych cech, historii i relacji — proste, współczesne narzędzia do wyświetlenia własnych komunikatów i promocji w kilka minut.
Nasze zobowiązania:
lokalność, prostota działania, transparentność i dowód emisji (post-buy), odpowiedzialność za uwagę odbiorcy, tradycja + trzeźwe spojrzenie.
Historia w skrócie
Projekt rozwijany od dekady, z konsekwentnym celem: połączenie skali sieci z jakością emisji w miejscu zakupów.
Kontakt
odpowiadamy tego samego lub następnego dnia roboczego.
Dane:
MyMLS.com sp. z o.o.
ul. Popularna 50/U9
02-473 Warszawa
NIP: 5272725429
KRS: 0000533601
REGON: 360186320