w chwili decyzji
(in-store / on-site)
Reklamodawcy

Dlaczego MyShopTV dla marek i agencji
Skontakuj sięDotarcie do klientów
Skala i spójność
jednolite formaty i standard emisji
w całej sieci
Planowanie godzinowe i regionalne
elastyczna selekcja lokalizacji i pasm
Raportowanie
post-buy
zdjęcia dowodowe z realizacji kampanii, lista lokalizacji, rozkład godzinowy, wnioski
Jak kupować
Model:
pakiety godzinowe / częstotliwości emisji lub CPM (RC: 90 PLN).
Zakres:
kategorie (grocery / automotive), regiony, pory dnia
Start:
szybkie uruchomienie po dostarczeniu kreacji i listy lokalizacji
Wsparcie:
pomoc w adaptacji materiałów pod DOOH (długość, czytelność, kontrast)
Format i wytyczne kreatywne
Długość spotu:
10 sek. – 1 komunikat, elastyczne łączenie komunikatów i czasu emisji
Projekt:
jednolite formaty i standard emisji w całej sieci
Wideo/Static:
duży kontrast, duże litery, proste CTA
Dźwięk:
brak (standard DOOH)
Pomiar i raportowanie
Emisje
rozkład godzinowy, lista lokalizacji, zdjęcia dowodowe z realizacji kampanii
Rekomendacje optymalizacji
pory dnia, częstotliwość, układ komunikatu
Raportowanie i wnioski
dane z kampanii wykorzystywane do usprawniania kolejnych działań
Proces współpracy
- Brief i cele kampanii.
- Dobór lokalizacji i harmonogramu emisji.
- Akcept kreacji / adaptacja.
- Start kampanii i monitoring.
- Raport post-buy i rekomendacje.
FAQ
Jak szybko możecie uruchomić kampanię?
Kampanię możemy uruchomić nawet w ciągu 24h, od momentu otrzymania materiałów.
Czy mogę wybrać konkretne miasta lub sklepy?
Tak, kampania może obejmować całą sieć lub wybrane lokalizacje.
Czy dostanę dowód emisji?
Tak, po zakończonej kampanii przygotowujemy raport z emisji, obejmujący rozkład godzinowy, listę lokalizacji oraz zdjęcia dowodowe z realizacji kampanii.

Kontakt
odpowiadamy tego samego lub następnego dnia roboczego.
Dane:
MyMLS.com sp. z o.o.
ul. Popularna 50/U9
02-473 Warszawa
NIP: 5272725429
KRS: 0000533601
REGON: 360186320